Witam Państwa serdecznie,
w związku z zaistniałą, dla Nas wszystkich trudną sytuacją, pragnę poinformować, co udało się w kwestii nauczania zdalnego zrobić:
- na stronie szkoły, w linku “dokumenty” umieszczone zostały instrukcje konsultowania się przez platformę zoom, regulamin zdalnego nauczania, zarządzenie dyrektora dot. omawianego tematu;
- na stronie szkoły powstał nowy link “e-learning’ – tam nauczyciele będą zamieszczać tygodniowe plany pracy, materiały dla dzieci, informacje itp. – unikamy tym sposobem chaosu spowodowanego nadmierną ilością stosowania innych narzędzi takich jak np. Facebook;
- nauczyciele realizują podstawę programową w wymiarze godzin, które ustalono we wrześniu;
- opracowano drugi plan zajęć do prowadzenia spotkań/ lekcji zdalnych z Uczniami (ten plan będę poprawiała w sobotę, pojawiło się kilka błędów);
- dwa plany umieszczone są na stronie szkoły w linku “uczeń”;
- platforma Google Classroom – to narzędzie, które wprowadzimy w następnym tygodniu. Dzisiaj, jako szkoła, przeszliśmy weryfikację.
- Gdyby Państwa coś niepokoiło, proszę o kontakt ze mną telefoniczny lub drogą mailową przez dziennik internetowy szkoły.
Drodzy Państwo,
dziękuję za wyrozumiałość z Państwa strony, za słowa wsparcia. Życzę Nam wszystkim zdrowia i wytrwałości.
Z poważaniem,
Marta Pilecka-Lalewicz